Uwaga
  • Lack of access rights - File '/images/pliki/ankieta_1.JPG'
  • Lack of access rights - File '/images/pliki/ankieta_2.JPG'
  • Lack of access rights - File '/images/pliki/ankieta_3.JPG'
  • Lack of access rights - File '/images/pliki/ankieta_1.JPG'
  • Lack of access rights - File '/images/pliki/ankieta_2.JPG'
  • Lack of access rights - File '/images/pliki/ankieta_3.JPG'

Z satysfakcją prezentujemy wyniki badań ankietowych jakości funkcjonowania komunikacji miejskiej w Siedlcach

Miło nam zaprezentować Państwu wyniki badań ankietowych pasażerów komunikacji miejskiej w Siedlcach przeprowadzonych na zlecenie Referatu Infrastruktury Urzędu Miasta Siedlce. Wykonane przez niezależny podmiot badania dotyczyły oferty przewozowej, oferty biletowej, informacji pasażerskiej oraz jakości usług  świadczonych przez MPK. W trakcie badań przepytano 1005 pasażerów podróżujących naszymi autobusami na wszystkich liniach komunikacyjnych.

  • 96 % badanych pasażerów nie ma zastrzeżeń do pracy kierowców MPK.
  • Blisko 800 osób oceniło ich pracę dobrze lub bardzo dobrze.
  • Ponad 60% pasażerów wysoko oceniło komfort podróży siedlecką komunikacją miejską.
  • 74% badanych akceptuje obecne ceny biletów, wyrażając pogląd, że są one adekwatne do poziomu usługi.
  • Pasażerowie wyrazili zainteresowanie wprowadzeniem biletu czasowego, umożliwiającego przesiadki w ramach jednego biletu.

Spośród 1005 ankietowanych pasażerów autobusów MPK, 727 osób oceniło dobrze lub bardzo dobrze ogólną jakość usług komunikacji miejskiej.
Najwyżej oceniono pracę kierowców, czas jazdy autobusami oraz komfort podróży i informację na przystankach.

Oceniano:

  • jakość pracy kierowców
  • czas jazdy
  • częstotliwość kursowania
  • komfort podróży
  • poziom cen biletów
  • informację przystankową
  • ogólną jakość usług

 

OCENA FUNKCJONOWANIA KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WYBRANYCH KRYTERIACH

ankieta 1

Osoby, które nie posiadają uprawnień do ulgowych przejazdów wystawiły wyższe oceny we wszystkich kategoriach.

 

 

ankieta 2Posiadacze biletów miesięcznych, a więc osoby korzystające często z komunikacji miejskiej, co zrozumiałe, byli bardziej surowi w ocenach, niż podróżujący z biletami jednorazowymi. Jednak i oni wysoko oceniają jakość świadczonych usług.

 

ankieta 3

 

Obecnie prowadzona jest szczegółowa analiza danych, mająca na celu przedstawienie nowej oferty biletowej oraz dostosowanie rozkładu jazdy do obecnych potrzeb mieszkańców.


Dziękujemy za wszystkie cenne opinie i uwagi.