Informacja - objazdy na linii nr 2, 42 od dnia 01.06.2015r do dnia 31.07.2015r.
Na wniosek Wójta Gminy Siedlce oraz mieszkańców Żelkowa Kolonii, w związku z całkowitym zamknięciem mostu nad rzeką Muchawką, MPK w Siedlcach Sp. z o.o. zmienia trasę objazdową dla linii nr 2 oraz linii nr 42.
Linia nr 2 oraz 42 kursowała będzie trasą: Partyzantów, Monte Cassino, Warszawska, DK2, Żelków Kolonia ul. Siedlecka i dalej swoją trasą, z pominięciem przystanków: Siedlce Garwolińska Monte Cassino, Siedlce Garwolińska Myśliwska, Siedlce Garwolińska Leśna, Żelków-Most.
Na objeździe obowiązują wszystkie przystanki.
Informacja - zmiana rozkładu jazdy linii nr 7 oraz linii nr 13 w dni robocze od dnia 19.05.2015r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Spółka z o.o. informuje, że od dnia 19.05.2015r ulega zmianie rozkład jazdy linii nr 7 oraz linii nr 13 w dni robocze:
Kursy linii nr 7 wyjeżdżające z Dw. PKP o godz. 05:18, 06:20, 14:25, 16:30, 18:25 zostają wydłużone do miejscowości Wólka Wiśniewska.
Kursy linii nr 13 wyjeżdżające z Dw. PKP o godz. 4:20, 12:12 zostają wydłużone do miejscowości Niwiski.
Szczegółowe informacje na stronie internetowej ww.mpk.siedlce.pl w zakładce rozkład jazdy oraz na tabliczkach przystankowych.
MPK Sp. z o.o.
Z satysfakcją prezentujemy wyniki badań ankietowych jakości funkcjonowania komunikacji miejskiej w Siedlcach
Miło nam zaprezentować Państwu wyniki badań ankietowych pasażerów komunikacji miejskiej w Siedlcach przeprowadzonych na zlecenie Referatu Infrastruktury Urzędu Miasta Siedlce. Wykonane przez niezależny podmiot badania dotyczyły oferty przewozowej, oferty biletowej, informacji pasażerskiej oraz jakości usług świadczonych przez MPK. W trakcie badań przepytano 1005 pasażerów podróżujących naszymi autobusami na wszystkich liniach komunikacyjnych.
- 96 % badanych pasażerów nie ma zastrzeżeń do pracy kierowców MPK.
- Blisko 800 osób oceniło ich pracę dobrze lub bardzo dobrze.
- Ponad 60% pasażerów wysoko oceniło komfort podróży siedlecką komunikacją miejską.
- 74% badanych akceptuje obecne ceny biletów, wyrażając pogląd, że są one adekwatne do poziomu usługi.
- Pasażerowie wyrazili zainteresowanie wprowadzeniem biletu czasowego, umożliwiającego przesiadki w ramach jednego biletu.
Spośród 1005 ankietowanych pasażerów autobusów MPK, 727 osób oceniło dobrze lub bardzo dobrze ogólną jakość usług komunikacji miejskiej.
Najwyżej oceniono pracę kierowców, czas jazdy autobusami oraz komfort podróży i informację na przystankach.
Oceniano: